De Roparun… voor mij een mythisch evenement waar ik in de jaren ’90 al 2x aan mee heb gedaan als kwartiermaker voor een team toen de start nog in Rotterdam was en de finish in Parijs. In mijn eerste jaar was de finish zelfs nog direct bij de Eiffeltoren!
Na de laatste jaren 3x meegegaan te zijn met een team op de Nederlandse route, mag ik dit jaar als loper mee op de Franse route met team BaRUNdrecht.
Veel mensen kijken bij dit evenement vaak naar de hardlopers, maar daar ben ik het nooit mee eens. Ja, de lopers leggen een behoorlijke afstand af, maar zouden dit nooit kunnen zonder de assistentie en hulp van de fietsers, catering, chauffeurs, navigators, masseurs en teamcaptains.
De Roparun is voor mij dan ook een ultieme teamprestatie, en daar draag ik graag mijn steentje aan bij om een zo hoog mogelijk bedrag bij elkaar te krijgen onder het motto van de stichting Roparun: “Leven toevoegen aan de dagen, als er geen dagen meer aan het leven toegevoegd kunnen worden”.
Iedere donatie helpt hierbij, en wordt dan ook zeer gewaardeerd!
355
opgehaald
- Donatie van Marco op 2026-05-24 19:39:39
- Donatie van Mel op 2026-05-24 13:54:51
- Donatie van Martijn Staat op 2026-05-21 14:51:54
- Donatie van Phernambucq op 2026-05-19 11:27:01
- Donatie van Miranda Fransen op 2026-05-16 16:56:45
- Donatie van Jordi & Renate op 2026-05-16 09:26:39
- Donatie van Kim op 2026-05-15 17:23:35
- Donatie van Tieme &Trudy op 2026-05-15 10:16:22
- Donatie van Gaby op 2026-05-15 09:50:33
- Donatie van Anastasia op 2026-05-15 08:11:30
- Donatie van Sara op 2026-05-14 23:23:34
- Donatie van Richard op 2026-05-14 17:12:55
- Donatie van Frank Oosterhof op 2026-05-14 17:10:35
- Donatie van Robin Boers op 2026-05-14 16:26:02
- Donatie van V.d Velden op 2026-05-14 16:22:50
- Donatie van Arjen Klijberg op 2026-05-14 15:46:22
