Ik ben Cor Heijboer en doe voor de derde keer mee aan de roparun. Voor het eerst in dit team als chauffeur/navigator. De ziekte kanker rukt steeds verder op en ik hoop op deze manier te kunnen bijdragen aan het goede doel.
370
opgehaald
- Donatie van Kim op 2026-05-23 08:29:43
- Donatie van Leo koster op 2026-05-19 15:23:55
- Donatie van Carla Luymes op 2026-05-10 17:38:16
- Donatie van Bart & Jolijn op 2026-05-06 07:24:14
- Donatie van Ed Beijn op 2026-05-04 20:36:51
- Donatie van Henk op 2026-05-04 19:31:53
- Donatie van Martin op 2026-05-04 15:21:06
- Donatie van Dide Heijboer op 2026-05-04 13:41:28
- Donatie van De Roest op 2026-05-04 06:19:02
- Donatie van Jeannet Heijboer op 2026-05-03 22:18:33
- Donatie van Leo den H op 2026-05-03 20:19:51
- Donatie van Martin op 2026-05-03 19:38:23
- Donatie van Dick Groenenberg op 2026-05-03 19:30:46
- Donatie van Natasja op 2026-05-03 19:02:21
- Donatie van Vakantieganger op 2026-05-03 18:46:53
- Donatie van Janneke De Roest op 2026-05-03 18:46:21
